NOT ALONE (upraveno, dokončeno, čtěte!)

Duben 2010

29. -30.4. -> Si upad ne?

30. dubna 2010 v 13:56 | Horseen |  Time & we
Hele jen v rychlosti, bcs hned odjíždíme na chatu na čarodky. Dneska jsme neměli školu, :D Hodný ředitel ;-). Do Choustníkova se mnou jede kylie a po dlouhym rozhodování i Van (+ moje nová nylonka, výstavní ohlávka, kartáč XD, sedlo, podsedlovka a deka od saddlery shopíku) a mobil a foťák, smozřejmě ;-) :D Bdu fotit o stošest a taky hodně číst a vymýšlet do CiCu ;-) Koníci se mají skvěle! Sice trošinku závidí Van, že jede a za týden Bet, že jede na šámalku, ale přežívají. Midnight začíná konečně ochutnávat radosti života - zlobí.
Určo jste si všimli, že máme novej dessík. Původně jsme chtěla překopat i menu, ale nakonec jsem to nestihla ;-) Doufám, že se líbí...
Lidičky, čet vůbec někdo kromě kiiki 18???

Mějte se, já jeduuuu

Chapter Eighteen (Tria)

28. dubna 2010 v 22:10 | Horseen |  Catch Me If You Can
Tak rychle další, nějak ym chytlo povídkování. Jetsli byste mi chtěli pradit nějaké jednoduchoučké téma na povídku na přání, tak teď by to možná šlo xD Richiho díl
logo cic

27. - 28.4. -> Každý má občas špatný den. Horší je, když ten den trvá třeba měsíc.

28. dubna 2010 v 21:44 | Horseen |  Time & we
Citát by me xD Ku příležitosti situace lišky, která ale riozhodně směšná není, to ne!
To mi připomíná, že jsem u liš udělala objednávku :D Nechte se překvapit, co to bude, ale asik si to vyzvednu na BPS. Jinak newm, jestli to víte, ale jsou nějaké komplikace s BPS, konkrétně s místem konání. Doufám, že se to vyjasní...
Já jsem celkem v poho, jen mě hrozně bolí hlava, no... Mám trochuvymýšlecí náladu, ale pak se mi to enchce klapat do PC xD
Koníci se mají skvěle, vyslýchají Def o výletu do Londýna a trošinku se na mě zlobí, že jsem jim nikoho nepřivezla :D teď jsem dkoukala filmík, sjem unavená, chci dopsat CiC, potřebuju na záchod, takže moment :D
Tak sjem se aspoň vyčurala. Trošinku plánů -> Na ranch přibude další koník asi až někdy v létě. Eventuelně to nebude koník, ale koníci 3 :D Stále budu tajnůstkářská, minimálně dokud ti dva nebudou jistí. Možná už si to někdo domyslel a Elen s Ginny to vědí, no. 1. by měla přijet Alexis, která je sestrou Rachel z SKS a potom ještě Destiny 'n' Fortune a její bráška. Ti ale právě nejsou jistí. Pokud budou jistí, ještě jim vyřídim rodiče a bude to :D
S trailerem jsme s Ginny pohnuli alespoň teoreticky :D Vypadá to bombově, aspoň podle nás. Dneska jsem chtěla něco natočit, ale nemělajsem k tomu správný foťák. Můj totiž točí jen QuickTime videa a ta nejdou do WMM...
Snad vám to stačí, já se jdu umejt a zkusim dodělat CiC ;-)

SSR Pappík na AS 09, foto by me!!!

Londýýýýn

28. dubna 2010 v 18:25 | Horseen |  Time & we
Tak konečně reportáž z Londýna :-D Jsem si pro vás psala i poznámky, abych si to všechno pamatovala, ale musím je najít :D Mám! A bude vám to psát Def, poněvadž je stále u mě a Tradíků a nemá co dělat ;-)
Čtvrtek 22.4.2010
Ahoj, ahoj! Tak já jsem byla pověřena vám napsat, co jsme dělali v Londýně ;-) Tak ráno jsme vstávali a já byla zabalena k foťáku. Odjeli jsme na letiště a tam jsme to měli jen tak tak. Hoprs si vypla mobil, ale před tim ještě napsala Elen a Ginny, že asi letíme! Z letadla byly vidět krááásný mraky, ale já se ven nedostala, musela jsem bejt zavřená v kufru :-( Vystopili jsme z letadla a pak do easybusu a do Londýna (přistávali jsme na Stanstedu). Vylodili jsme se na Baker Street, domově Holmese. V metru byla jedna hrozně drsná cukrárna... Dojeli jsme do hotelu, bloudili jsme jen trošinku ;-) Žen nás ubytovala v suterénu. Horsina mamka si stěžovala. Přendali nás nahoru, do světlého pokoje. Byli jsme spokojeni. Tam dole sjem se poprvé dostala ven, proběhla se a máme i nějaké fotky. Pak Hors ještě fotila boty a já byla venku. Vyšli jsme a jeli dvoupatrovym autobusem (samozřejmě nahoře) na Trafalgar Square. Tam jsme ale nedojeli, zastavili jsme v Mc Donaldu. Já s foťákem jsme tam dojídali a Hors s mámou a bráchou si klidně odešli! Tsss! Pak nás nějakej hodnej pán předal obsluze, která nás odnesla někam dozadu. Potom se přiřítila Horseen a začala nejdřív na toho pána u našeho bejvalýho stolu a na obluhu chrlit něco anglicky a prej se u toho hrozně červenala. Ona tvrdila, že to bylo tim, jak utíkala. Tak nás vydali a Hors mě i foťák málem uškrtila... Na Trafalgaru bylo úžasně! Krásný fontány a sochy lvů :D Mám fotky z fontány, kde se suprově běhalo a ještě od jednoho lva. Ten byl velkej!!!! Vydali jsme se směrem k Big Benu ulicí plnou koní. Byly tam sochy a strážní tam u nějakýho paláce měli taky koně. Udělali jsme kuk na London Eye, Big Bena, já jsem měla namále, málem jsem neodolala a skočila do Temže a pak nás čekalo Westminsterský opatsví. Tam jsme si před nim sedli v parku, já zase běhala, Horsí fotila, bartr se mračil a mamka mu vysvětlovala, že ejstli se bdue na naše výlety tvářit takhle, nemusí s náma jezdit, že to jen otráví ostatním. Parkem jsme se prošli k začátku Regent Street, které nás dovedla na Piccadilly Circus (to jméno mi tady Hors křičí do ucha, že si ho zamlouvá a jstli ho někdo zkopčí...!), kde nás naše máma (budu jí tak říkat, idkyž Hors a jejího bratra) nechala čekat a vypařila se do divadla. Vrátila se se vstupenkami na muzikál MAMMA MIA! Pak sme Regent Street vyrazili nahoru (na mapě nahoru ;-)) a zastavili v Hamleys. Hors nadsakovala a já tím pádem taky, když jsme šli od zhora a museli jsme projít 2 patra celá s mamkou a bráchou... Zklamání! Prý tam nebyl žádný tak hezký koník, jak jsme doufali... Viděla jsem Bluegrass, Twilla, Creama, Black Beautyho, Gamina, Justu, Bet, Locarna, Pippina, Wild Blue a pár dalších Classiců a i SM! Ve vitríně tam ale měli i Trega, Moonka, Cupid, Arrowa... Málo, koupili jsme bratrovi avítící prsty a vyrazili přes Soho smutně domů...

Pátek 23.4. 2010
Hors mi vyprávěla její sen. Prý jsme byli v Hamleys, ale o patro níž, kde jsme našli boží spoustu krabic s BH. Byli tam starý i neznámý kousky! Hors si nakonec vybrala Angela II., což byl úplně černej hřebec na přesném postoji Irish Diamonda. Pak se prý probudila. Snídali jsme v Starbucks a pak jsme šli pěšíchodem ke katedrále sv. Pavla. Horsí bolela hlava, takže jsme si sedli a já zase mohla ven. Seděli jsme a baštili kyselý prasečí ocásky a já ještě běhala po celym náměstí. Směr tate Modern. Most. Bratr Hors dostal foťák a přestal opruzovat... Nevěděli jsme, že se v Tate smí fotit, takže obrázků jen pár. odpočinek na plošince...Pak ještě na trávě, tam bylo lidí. Fotky holubů, vajglů, všeho... Temže - odliv. Racci, dole jsme fotili. I Já byla venku. Vzali jsme si cihlu. Globe, pak křižník Belfast. Z něj jsme šli přes Tower Bridge se zmrzlinou a foťákem... Kolem Toweru a pak na Mamma Miu! To bylo opravdu dokonalý, doporučuju!!!!

Sobota 24.4. 2010
Měli jsme klasickou angl. snídani, taky jsem chutnala. Pak následovala galerie na Trafalagaru (btw, to jméno je taky Hors :D), Tate ale bylo hustší a lepší :D Kafe v Kryptě, směr na Westmister kolem stráží na koních, tentokrát i fotky ;-) Metrem na Canary Wharf (oni tam maj ty stanice tak krásný jména :-* Tohle si klidně zrovna nechte, my máme ještě jiná :D Přes doky, pod Temží, fotky racků. Greenwich! Nultý poledník! Krásný park, Frisbee, které dělalo, co chtělo. Odpočinek, pak jsme se loí vrátili do centra, na Cirkusu koupili 2 CD - Cascadu a Pink (for Hors) ;-), pak nákup u Sainsburyho :-)

Neděle 25.4. 2010
Ráno -> povalování, poněvadž pršelo, Hors a všichni snídali v posteli, jak já jim záviděšla! Pak jsme se vydali k Buckingham Palace, kde jsme chtěli zkouknout střídání stráží... Bohužel jsme se sice protlačili přes maratonce (zapomněli jsme na Londýnský maraton :-/), ale začlo pršet a oni se nestřídali! Na nádraží jsme zjistili, že do Southendu se musím přestupovat. Takže v Pitsea z vlaku na autobus a pak jsme uviděli moře! Bylo úžasné, jen byl odliv :D My na ně máme nějaké štěstí... Tam jsem byla venku asi nejdýl, dvakrát jsme se vydali směrem na odkrytou pláž. První cestu šla Hors naboso a dlouho jí to nevydržela. Boty sice potom vypadali dost drsně, ale fotky jsou krásný. Pak máe pár fotek i z mořskýho světa a viděli jsme krmení piraní. Prošli jsme se po pláži, našli nádhernou písčitou a stavěli z kamínků rovnováhy života. Pak byl západ slunce, fotky. Příliv a zdrhání před nim z vysokýho mola, fotky a pak už 20 minut čekání na vlak a cesta do hotelu.

Pondělí 26.4. 2010
Tohle už je čistě podle paměti, protože nejsou poznámky. Ráno jsme se celkem dlouho vykopávali, zbalili jsme a vyrazili na Viktorku (nádraží) Tam sjme chtěli nechat věci (kufry), bohužel se nepovedlo, takže jsme je s sebou táhli Hyde parkem, kde jsme viděli trénink parkuru nějakých policistů nebo vojáků. Fotek je dost ;-) Pak jsme vyrazili k Harrods. Hustej dům! Taky tam měli Breyery, ale jen Gamina, Pippina, Rascala a Strikeyho. Chvilku jsem uvažovala o Pipovi, ale nakonec jsem se rozhodla radši pro svou dvojičku, na kterou bduu rozhodně trvat ;-) Z nádraží jsme se dostali vlakem express na gatwick a odletěli. Twentokrát jsem byla venku i v letadle a máme pár foteček krásného západu slunce. Jne to tam trochu kazí to křídlo. A pak už jsme byli domaaaaa :D

Taaak, všechno. Je toho malinko víc, omlouvám se, ale někdo chtěl vědět, co jsme dělali a viděli v Londýně ;-)

Chapter Seventeen (Tria)

27. dubna 2010 v 21:52 | Horseen |  Catch Me If You Can
Tak jsem sice unavená, ale dám vám sem další kapitolku ;-) Richi...

Welcome home!

26. dubna 2010 v 22:41 | Horseen |  Time & we
Aoooj! Jen jsem vám chtěla písnout, že jsem doma a snad zítra napíšu 17 a větší novinky z Londonia :D Jj, byli jsme tam a bylo to božííííí! Koníka nakonec žádného nemám :-( Ale o to víc budu tlačit na svůj dvojitý objev :-D Koníci se mají dobře, tulí se a říkají, že se jim stýskalo. No jen pár, někteří už disciplinovaně "spí" :-) Kylie mě přivítala se zavírajícíma se očima a říkala, že mi zkusí sepsat, co se tu dělo. Moc tommu nevěřím! Už se mi do PC nahrávají fotky. Je jich 1277! Neuvěřitelné :D A pár fotek má i brácha na malym foťku, jsme měli s sebou dva :-P Tak dobrou!

20. - 21. 4. -> Dneska je tam zima...

21. dubna 2010 v 21:19 | Horseen |  Time & we
Tak jen opradu v rychlosti,... srry za překlepy... N8š let let zatím nezrušili a proto se zítra vydáváme na letiště... Beru s sebou někoho, ejště newm, koho bude překvápko :-P Newm, ani koho si budem brát odtamtud :D Máme s sebou 2 foťáky, takže fotek bude asik dost :D Ginny nám sice nedala prachy, ale moje hodná mamka to nějak zařídila, takže snad ti taky někdo přijede, Ginny ;-) Koníci se mají dopbře, Tradíky ještě ráno navštívím, abychom se přelezli z auta do auta a prostě bude legraaaaa :D Dneska jsme s Elen provolali hodinu :D Přesně 1:2:42 :D Překonali jsme náš rekord s Ginny, ale my se do toho obujem a bdue to :D Vykašlala jsem se na 1. tajného oře (zní to hrozně, ale je to tak ;.D) a mám nového... Nebo spíš objev a půl :D Revolučn et stejč a čajld stár of maj hárt :D Možná víte, tak si to nechte pro sebe nebo mi napište na mail. Ta jménka jsou má :D
No prstě se tu mějte krásně, pište básně a pozdravujte koníky...Na sedmnáctku si počkáte holt do pondělka nebo možná i do úterý :D Vracim se 26 a budu se snad ještě snažit, nafotit new koníka do soutěže na CABHB :D No prostě mám co dělat tak půl týdne dopředu...
Páááááááááááá!
Jo a nic nepřednastavuju :D

Chapter Sixteen (Tria)

20. dubna 2010 v 20:56 | Horseen |  Catch Me If You Can
KUK na richiho díl...
logo cic

FS // Příjezd a seznámení (Secret a Remi)

20. dubna 2010 v 16:50 | Horseen |  Okamžiky každodenního života
Trošinku zpožděný článek o příjezdu koníků - Remeber Meho a Secretariata..

Všichni zvědavější koně se shromáždili, aby mohli přivítat nové koně.

Byla tam s nimi i Ash...

A Kylie...

Najednou se objevili Mia s Chuckem, kteří měli koně přivést... Ale žádné neměli!

V ten okamžik prořízl vzduch zvuk kopyt.

Secret a Rem dorazili k ostatním...

Ash jen koukala, zato...

...Kylie neodolala a musela na Remiho vyskočit. Mia jí ale neřekla, co to je za koně...

Nemá moc ráda jezdce a jeho nejoblíbenější činností je vzpínání...

Rozeběhl se pryč... Mia bleskově zareagovala, vyskočila na Secreta a uháněli za nimi...

Chuck se chvíli rozmýšlel...

Pak skočil na Gamina a taky odjeli...

Ashley a ostatním nezbylo než čekat, jak se to vyvine...

Kylie se snažila hřebce zsatvit, ale ten běžel přímo do skal...

přeskočil kamení...

a pak se začal vzpínat....

a vyhazovat...

Nakonec toho ale nechal, prtoože Kylie se nepustila. POhladila ho a otočili se zpátky....

V tu chíli je doběhl Secret a Gamin...

A tak jeli všichni společně říct Ashley, že je vše v pořádku...

19.4. ->

19. dubna 2010 v 22:05 | Horseen |  Time & we
Myslím, že mě za ten článke zabijete, ale jen jsem vám chtěla říct... no já newm :D Tak snad aspoň státi:
Navstevnost za minuly tyden (12.4. 2010 - 18.4. 2010) je:
Sobota:  36
Nedele:  39

Celkem:  189
Nepamatuju si ty poslední, takže žádné srovnání :D
Musím jít spá, takže sem nestihnu vybrat nějakou pěknou fotky, pááá!

17. - 18. 4. -> Bota jménem Melichar

18. dubna 2010 v 20:26 | Horseen |  Time & we
Ahojky! Jsme unavená, takže jen v lrátkosti ;-)
  • Vypadli jsme ze žákovský ligy
  • Držte palce, ať se dostanem do Londýna...
  • Jedu na BPS...
  • Jedem s Ginny na Šámalku, pojede Bet, Mia a její new setík (LGRWS)
  • Koníci se mají dobře...
  • Musím nalomit tátu na ty poličky, už je ntuně potřebuju!
  • Dodělat stáj, bože...
  • Začla jsem upravovat sopoustu SCH :D
Pááá!

Justýánky, žeru její hlavičku... by me

Chapter Fifteen (Tria)

17. dubna 2010 v 20:02 | Horseen |  Catch Me If You Can
Richiho dílek je TU... Jukněte ;-)

12. - 16. 4. -> I see you

17. dubna 2010 v 16:21 | Horseen |  Time & we
To teď píšu úpa všude, jsem zblázněná, do písničky a taky do zkráceného zápisu - I C U :D A hlavně jsem zblázněná do Last Christmas a Honey Honey :D Si to furt zpívám. Ginny už to hrozně štve, ale já prostě nejsem schopná přejít na něco jinýho :-P
Takže v pondělí byla sranda cesta na trénink. Jsme trénovali na Spartě a zrovna bylo derby a tam, že jo :D Takže jsme se nevešli do tramvajky a šli z Vltavský až na Spartu pěšky (tak kilák a půl?), prostě bžunda. Dost lidí bylo i ve čtvrtek, kdy se tam zase hrálo. Já jinak dost dobrý, každej den jsem měla něco, co jsem vám chtěla říct, ale nějak jsem to pozapomněla :D
K tomuhle článku sjem se taky dokopávala pěkně dlouho :D A stejně i k 14. kapitole :-P Aspoň vám napíšu včerejší koněa dnešní program.
Koně: Byli jsme na jízdárně. Já se Sikim a Týnka na Ethaenovi (hrozný hajzlík). Když oni dva nacválávali, tak Etén hodil kozla do strany a Týnka letěla, no :D Neni to vtipný, ale to prostě bylo šup a hup xD No já byla v pohodě, jen prostě ramena dozadu a bla bla :D A pak když jsem odcházela, tak tam na louce trénovala moje bývalá trenérka (měla jsem ji radši, no) s Adélou na Orli. Tak jsem se postavila a pozorovala. nejdřív pracovali na kruhu a pak dělali drezuru. Dvakrát Z1 Adi + Orli. Ona Orli jde hrozně dopředu, trochu jako Vanity (podle ní je i její povaha ;-)). Pak si trenérka sedla na Orli a ukázala nám, jak jí to jde, když chce. Ale Orli byla hrozně naštvaná :D No a pak jsem moc mrzla, takže jsem radši zdrhla do baráčku na kafe apak rychle domů. Usnula jsem u Tajemství hradu v Karpatech pouštěnym přes notabook na plátno :D Ráno sjem vstala v 7 a nemohla spát dál. Tak sjem chvilku četla na ranchích a tak. Potom jsme šli za bráchou na jeho první turnaj v šermu. Byl drsnej, postoupil ze skupiny. A já tam byla s Chuckií a její ségrou a seznámila se se spoustou milých lidiček. pak jsme byli v pizzerii a teď jsem tu :D
    Koníci se mají skvěle. SM chodí ven a trénují buď vůbec nebo venku. Já jsem příliš líná na focení :D Včera jsem stavila u Tradíků. Taky trénují venku. Hodlám zavést ten deníček, ale musím se o tom poradit s holkama a Chuckem. Kdyžtak bych to zavedla jen pro Tradíky, SM je přeci jen příliš :D
     Mamka, Dan i já te´d držíme palce, aby ten popel z islandské sopky odletěl co nejdřív nebo my nedolatíme do Londýna. Normiš tam jedem už příští čtvrtek. Bombaaaa! Vůbec newm, koho si vezmu. Mamka se rozhodla, že pudem jen do Hamleys, kde byla Elen, ale já newm, koho tam mají. Bože a budu muset tam odtud zvaolat Ginny, aby si taky vybrala.

Moc myslím na všechny co jsou dnes na FD a závidim jim. Ne ve zlym ;-)

Pááá!

Chapter Fourteen (Tria)

17. dubna 2010 v 15:40 | Horseen |  Catch Me If You Can
Tak dlouhý Richiho dílek je TADY
Můj nebude tak dlouhý, nemám nervy ;-)

Chapter Thirteen (Tria)

15. dubna 2010 v 16:38 | Horseen |  Catch Me If You Can
Tak nám to letí, no...J8 nestíhám, takže díl bude možná o něco kratší ;-)
Richiho TU...

Chapter Twelve (Tria)

13. dubna 2010 v 13:39 | Horseen |  Catch Me If You Can
Richískův díl je TU...

Apocalipsis - trailer

12. dubna 2010 v 21:17 | Horseen |  Apocalipsis

Tak je tu trailer k novému seitrálu. Asi si na něj ještě chvíli počkáte :P

Statistiky 5. -11.4.

Jedním slovem -> božííí! Díky :-*

Chapter Eleven (Tria)

12. dubna 2010 v 8:12 | Horseen |  Catch Me If You Can
TADY je dílek Richiho! Eozhdoně přečíst, konečně se to vyjasnilo ;-)
logo cic

10.-11.4. -> Mám radost, tak proč mě někdo mlátí?

11. dubna 2010 v 15:56 | Horseen |  Time & we
Ahojky! Tak jsem z5! Jukla jsem na pár ranchíků a pak koukám...Asi tři komenty od Ginny ohledně CiC. Tak jsem se nadechla už tu máte další kapitolu :D Koníci se mají skvěle, jdu je právě seznámit s Remim a Secretem. Má to ale háček, venku je zima a zamračeno :( Asik to udělám uvntř, idkyž to nebudou tak hezký fotky :-/ Mám podle mě spoustu pěkných fotek z chaty a to nejen koníků, ale i rostlinek a hlavně Celestýna (pes, co jsem ho tam měli půjčenýho ;-)) Tak já vám to popíšu od začátku:
Vyjeli jsme dopoledne v sobotu a snažili s Celdou seznámit. Ale by dost nervozní a tak, tak jsem ho radši enchali :D Má boží kšíry do auta. Koníci přečkali cestu v pohodě, na chatě jsem je hned vyndala, aby se jim nic nestalo. Šli sjme ven na zahradu s Celdou, bratrem a foťákem. Házeli jsme mu míček a mám pár pěkných fotek ;-) Neházeli jsme  fo´táku, ale Celdovi! Pak jsem fotila kytičky a znova psa. Asi na hodinu sjem pak se Secem zavřela na verandě a udělala dostihový sedlo, podsedlovku a uzdečku. Kvalita nic moc, ale sjem ráda, že sjem to zkusila :D Pak jsme lenošili doma a já mám i pár vnitřních fotek Celdy, poněvadž pršelo. Pak jsem byla venku se Secretem navolno. Krásně pózovala hodně běhal. Koukali jsme na Miss Česko-Slovenska a já u toho četla Eldesta. Jsem se rozhodla, že to řpečtu od Eragona do Brisingra ještě jednou :D Ráno jsme byli venku s Bratrem a Celdou, ale bratr měl kolem krku foťák a já na krku Celestýnu (njn, :-D), takže fotky houby, houby slavný soude ;-). Pak sjem na to samý místo vzala Remiho a fotky bych řekla, že se povedli. Pak jsme byli na zahradě a potom už balili a jeli dom :D Jsem se rozepsala, no ;-)
Tak si hezky přečtěte CiC a já vám neprozradím, že mám další nápad. No, dobře 1 -> přemaluju další Sch, ale musim vyprosit barvy ;-) A pak zkusim ěnco hooooodně bláznivýho! Takže já jdu sezna,ovat a vymýšlet atd. atd. Páááá!