NOT ALONE (upraveno, dokončeno, čtěte!)

Říjen 2010

Fotky // Halloween Events 010 - parkury

31. října 2010 v 22:11 | Horseen |  Photos & videos
Fotky z obou HE parkurů 010 (drezura nebude, ono se to těžko porotuje a fotí zároveň :D)...

Výsledky HE

2. Kylie Hamilton a Ideal
3. Leslie Brendon a Mon Gamin
4. Mia Mayfair a Vanity La Party

Dressage for Pumpkins (Z)
1. Mia Mayfair a Kuchi
8. Kylie Hamilton a Nightmare's Twist

Halloween a !! CBG !!!

30. října 2010 v 23:17 | Horseen |  Time & we
Ahoja!!! Vím, že právo používat tenhle pozdrav nebo Alohu má App, ale já si nemůžu pomoct :D
Mám se dobře (fajn, kdo ne??), až na to, že zítra je neděle a pak už pondělí... fuuuuj :/ No nebudeme si to okšlivit, že... Vždyť zítra je hlavně Halloween :D Já nakonec celopražskou prochajdu v kostýmech vypouštím, takže budu celý den s koníky. Máme bohužel trošku problémy s dodáním materiálu na parkur, ale já to zvládnu, nemyslete si :D Koníci se chystají a jezdci taky. Už máme předběžnou startovní listinu, jistě jste ji četli (když už jste nekomentovali xD)... Překvapivě má nejvíc koníků Ashley :D Tahle soutěž není nijak prestižní, ani důležitá, proto jsme tam nechali startovat i nezkušené koně a jezdce. Pokud jste srovnali Rozdělení koníků a Startku (ne že by to někdo vyžadoval xD), jistě jste si všimli několika nesrovnalostí. A totiž, že majitelka Deep - Laura startuje nejen se svou klisnou, ale i s Tahmidem, kterého má na starosti oficiálně Leslie. To je totiž tak, že Les měla koně na obě disciplíny a překecala Lauru, která hodlala druhý parkur a drezuru radši jen pozorovat, aby si vzala Tahmida a trošku ho provětrala. Takže se všichni těšíme, co Laura s Tahym provedou s kolbištěm :D A ještě bych dodala, proč má Chuck na parkur westernového koně: Jednoduše -> Toho se překecat nepodařilo :D Holky chtěly, aby si vzal třeba aspoň Kuchi, ale on se nedal a řekl: "Když Betynka zvládla SWCiM, tohle pro ni nebude žádný problém!" Tak budeme doufat, že měl :D Jinak bych ještě k Halloweenu dodala, že odpoledne a večer bude volná zábava a pro zájemce taková malá noční bojovka :D To ale uvidíte ;-)

Další kapitolkou (fakt jen krátce) je náš výlet. Ano ani já do včerejška o ničem nevěděla, ale nakonec jsem strávila asi 2 hodiny na chatě :D Chtěla jsem s sebou někoho vzít a nabídla se mi Kylie a že prý přiberem Stormie. To se ještě přihnala Chelsea, že má čas a jede s náma. Tak jsme jí ještě zabalili Kelteca a mohli jsme vyrazit. Holky si po poledni vyjeli na vyjdu a já je viděla, teprve když se vracely. Kylie to pak ještě otočila a dala si s Through krátké kolečko lesem s pár cviky (obíhání pahýlu stromu a zkouška "lesních spinů" :D To už jsem fotila celé a vzala jsem si s sebou Kelteca a nafotila ho... Já idiot ho taaaaak podceňovala!! Přestože chvíli nepostjí, je úúúžasnej :-* A nakonec jsem ho tam zvládla nějak naaranžovat a vzniklo pár dokonalejch fotek (mám tam asi 2 favoritky <3). Vrátili jsme se a Chels si ještě jednou vzala pod sedlo Kelteca a s naší pomocí si trošku zatrénovala drezuru.

A pár slov k CBG na RKS:
V několika disciplnách už máme skoro jasno v reprezentantech :D A aspoň jezdci se dohodli, kdo bude mít na starosti co ;-) Laura Cock se rozhodla, že bude trénovat parkur, který jí opravdu jde. Prozatím se svou Deep a máme hned dva potencionální nové obyvatele, které bychom mohli do CBG parkuru přihlásit. Drezury se chopí Mia Mayfair, která má zatím na výběr z Kelteca a Templada a uvidíme, možná bude jeden z těch potencionálních přírůstků drezurní machýrek. (Nebo machryně?) Do para-drezury a reiningu se přihlašovat nebudeme. Do paradrezury, protože nikdo z našich jezdců není postižený (díky bože) a reining pořádáme. MImochodem už jsou napsaná pravidla, musím se domluvit s Ginny, kdy je na JP dáme. No ale dál. Do bega-crossu jde Chuck a buď s Angelem nebo Twistem. Enduranční dvojice je jediná jistá -> Jde do toho Leslie Brendon a Ashquar Shareek. Na cross se vrhá Kylie Hamilton s Idealem (zatím, možná se odehraje změna :D)¨a horsemanshipoví reprezentanti jsou zastíněni otazníky. Já bych byla moc ráda, aby tam nastoupila Asmira, která je prý horsemanshipem vychovávána odmalička, ale uvidíme. Záleží na tom s jakým předstihem dorazí a jak si bdue zvykat.
Poslední věc je ta, že aby našim koníkům nebylo líto, že se nemohou zúčastnit CBG Reiningu, uspořádáme jim v příštím roce westernovou soutěž u nás na ranchi. Ostatní věci zatím nejsou známy, ale myslím, že se všichni koníci i westernoví jezdci z naší stáje rádi zúčastní. Do té doby snad i Chelsea zvládne dost z westernu (učí se anglii i western), aby mohla soutěžit...
Tak te´d už ale dobrou noc ;-)

Rozdělení koní

30. října 2010 v 20:39 | Horseen |  Others
Aktualizováno 21.9. 2011

Kylie - Cirien (soukromá, její), Marcipánka, Bay, Justa (obs.), Ideal (čš), Melody (šk) + Midnight
Chuck - Angel, Twist (čš), Onyx (šk), Cef (šk), Don (šk), Kuchi (soukromá, čš)
Mia - Alexis, Templado, Vanity (čš) + Heart, Sihaaya (čš), Secretariat (šk), Keltec (šk)
Leslie - Ashquar, Callahan, Gamin (čš), Ginger (čš), Feryel (čš) , Ravel (šk)
Tamara - Through, Remember, Bet (čš) + Fizz, Tahmid (šk), Tabita (šk), Be Not Afraid (šk)

Laura (soukromník) - Deep Dreamin' (soukromá, její)

neobs. = neobsednutý kůň, nejezdí se na něm
obs. = obsedaný kůň
šk = školní kůň= tento kůň se využívá pro školní účely, stará se o něj určený člověk
čš = částečně školní
soukromá = kůň nepatří RKS, ale soukromému vlastníkovi

Fotky // Vyjda RKS 18.10. & RMP Enchanted Forest

30. října 2010 v 20:35 | Horseen |  Photos & videos
Fotky z orvní vyjdy RMP Enche u nás a Ashleyiného nadšení pro něj, které se trochu zvrtlo... A jak to všechno dobře dopadlo a nádherně pózovalo :-*

Soutěžící: Halloween Events

Kylie Hamilton (RKS)    Nightmare's Twist

Legenda o Koňské skále

29. října 2010 v 20:57 | Horseen |  History
Dávám to sem vlastně jen tak, píšu to hlavně pro Breyerské pověsti (www.povesti.wbs.cz) ;-)

Halloween Events 2010

plac cca 40 x 65 m povrch travnatý a 20 x 40 m, povrch travnatý
Opracoviště:
plac cca 20 x 40 m, povrch travnatý

Pravidla pro jezdecký sport platná pro rok 2010 a ustanovení tohoto rozpisu.

Soutěže:
1. Halloween Parkur
Skoková soutěž ZM (do 90 cm)
Ceny: symbolické :D
Dekorování se účastní koně a jezdci od 1. do 7. místa.

2. Spooky Jumping
Skoková soutěž ST (140 cm)
Ceny: symbolické
Dekorování se zúčastní koně a jezdci od 1. do 3. místa.

3. Dressage For Pumpkins
Drezurní soutěž Z (úloha Z2)
Ceny: symbolické
Dekorování se zúčastní koně a jezdci od 1. do 5. místa.
jízdárenskáabeceda

12:30 start 3. soutěže
13:30 předpokládaný konec soutěže
15:00 vyhlášení výsledků

Přihlásit se můžou všichni jezdci z RKS (po domluvě i z jiných ranchů) s koňmi, s jejichž majiteli se domluví.
Soutěže se nesmí zúčastnit koně mladší 4 let.
Přihlášky se uzavírají v 8:00 dne 31. 10. 2010!!
Výbava je volná, na vlastní nebezpečí.

Přihláška:
Jméno jezdce:
Příjmení jezdce:
Jméno koně:
Stáj:

ahoj z telefonu

27. října 2010 v 18:16 | Horseen |  Time & we
nazdar! pisu z brachova telefonu, mame je na tyden changenute. je mi skvele, jak jinak jsou prazdniny xD. sice jsem ted skoro pripalila veceri, ale co xD tradici jsou na tom dobre, Forest si krasne zvykl a rozumi si primo uzasne s Cefem. ashley se tesi, ze na Enchovi pojede halloweensky parkur, tak uvidime. ano i tenhle rok nenechame halloween odplout jen tak a usporadame hall. parkur. minule bymka ucast mala, ale letos... skoro kazdy z jezdcu se hodla zucastnit s 2 konmi. jinak marcipanka se trochu utisila, ikdyz nemyslim,ze na jalapena zapomnela. u sm a mw se nam krasne rozrusta stado. mou favoritkou je plnokrevna klisna Catch The Fever, barvou cerny hnedak. jinak je tu jeste pony Saigon, bay roan silver, bay rabicano arab Maghrib El Tamarishek a liver chestnut tobiano klisna Life Threads. i ostatni kone az na nejnovejsi (rose gray andalus, dappled grey draft a smoky black morgan) uz maji jmena. zitra odjizdim na vysocinu a nektere koniky vezmu s sebou. a posledni zprava: nejspis pojedu na cls ! jupi :-*

Fotky // Steeple + Phar + me

20. října 2010 v 13:13 | Horseen |  Photos & videos
Fotky z malinkého výletku...

Fotky // Pole 17.10.

19. října 2010 v 15:00 | Horseen |  Photos & videos
Fotky koníků z pole za řepou :D

Fotky // Čakovice 16.10.

skoook-avig
Achojky!
Tak jde čas...
A já kašlu na úkoly a maluju :D Takže MW až na dappled greye jsou hotoví :-) Máme nakonec 2 nechaný OF (paint a palomino) a 3 už udělaný (chestnut frame overo, bay few spot leopard appaloosa a blue roan silver sabino a všechny už mám nafocený :D Se Stablíky to tak žhaví neni :D Nejblíž dodělání je černá hnědka TB (chybí jí jen ocas)... Já totiž malovala někoho jiného...
Absolutně netuším, jak se měli Tradíci, protože jsme byla u mamky :-/ Ale teď už jsem tady a pište si, že budu vyzvídat :D Marcipánku to prý ještě nepustilo xD xD Chudák, je hrozně nervozní... Taky se mi hned chluibila malá Midnight, že spolu nachytala Rachel a Secreta. Ta malá se dostane všude a začíná sbírat drby. Co jen z ní bude? Fizz začíná být rozjívený, hrozně ho štve, že Vallvela přenáší a myslí si, že mu to všichni děláme naschvál. Be Not Afraid byl celý víkend pryč, se mnou. Byl venku se osazenstvem druhé části stáje a prej to byla děsná prča xD Dneska se i se mnou vrátil sem a přivezli jsme ještě jeden opožděný nový přírůstek. Ano ano, Through The Storm konečně přijela :-) Už mám i pár fotek, jen jsem vyběhla ven a cvakla, ale aspoň pro představu (TADY). Přijela až teď pozdě odpoledne, když jsem se vrátila já z mini výletu se Steep a Phar, už se tu zabydloívala a bavila se s Affem, kterého zná ze staré stáje. Začíná si povídat i s Marcipánkou, vedle které je na poličce. Dneska byl velký trénink parkuru. Vedla ho Laura se Safinkou a zúčastnili se ho Kylie na Idealovi, Leslie s Gaminem, Ash na Onyxovi a Chelsea s Brokenem. Někteří prý skákali i docela výšky :D Mia vzala Templada ven a Chuck se k ní s Rememberem připojil, takže si trochu zacvičili jen venku na louce.
Ashley se hrozně těší na zítřek, protože by se k nám snad měl na nějakou dobu dostat RMP Enchanted Forest a kdo jiný ho dostane do péče než Ash :D Výměnou se Mia zbaví na chvíli Templada. Snad nebude nikdo z nich vyvádět žádné lumpárny. Takže na zítřek je naplánovaná menši projížďka (Ash, Forest, Chuck, Angel, Kylie a Twist), aby se tu Fo trošku rozkoukal. Snad bude hezky...
Tím bych asi teď končila, na zítra a tak sem dám nějaké fotky, moc nestíhám :D
Mějte se :-*
logo cic
CiC :D Už skončil :-( Jestli jste ještě neviděli ten poslední díl, tak honem na Main Page, Joint Projects a hezky to najděte a zkoukněte xD xD

2. newsky po AS :-)

13. října 2010 v 19:58 | Horseen |  Time & we
Tak už ani newm od kdy to bylo, ale budu se snžit sem něco sesmolit, když jsme ten deb*lní úkol z matiky udělala ve škole :P
Dneska na koních, celkem OK :D
Zejtra simuluju a o víkendu Císařák :-*
Prostě jasný, jak facka, ne? :D :D
Jsem teď u mamky - SM, nakonec se rozhodli, že nám začnou koníky posílat po kouscích :D Takže tu máme toho silver blue roan sabina :D Zní to hrozně, co, ale ta barva je božská, někdy vám ho budu muset vyfotit :D Prý je na cesta onen dappled grey hřebec, takže snad bude další... Bohužel mi docházej akrylky a bílou neměli, no chápete tu inteligenci??
Jelikož jsem se ofiko rozhodla, že SM budou jen na focení a hlavně malování a přidám k nim i sekci CM SCH, kteří se budou i prodávat (pokud by měl někdo zájem, ozvěte se :D :D), přidám ještě poslední novinky od Tradíků ->
Máme průšvih!! 1) Odjíždí nám Appinka :-( Snad si tam aspoň trohcu užije a odpočine ;-)
2) Marcipánka s enám zakoukala. Někdo už možná ví do koho, je to Cash bar jalapeno. Vůbec newim, co s tím provedem :D :D Zahlídla ho jen na chvilku a už te´d je na rpášky a tím pádem je na prášky celej ranch xD xD Tím byhc katastrofické zprávy z ranche zakončila -> Máme sedlovnu :D Zatloukala jsme hřebíčky a vyplatilo se to, jen ještě musím nějak vymyslet sedla :D :D a už se to tam nějak nevejde, 20 ohlávek, 15 uzdeček a 13 sedel xD Maso :D
Hele lidičky, jdu se učit slovíčka na němčinu a skladbu na flétnu :D :D To vás asi nezajímá, co? :D
Zatím :-*

Marcipánka... byli by úžasnej pár,co? :D :D

Fotky // First photos of Saf, Beho a Alex

11. října 2010 v 13:30 | Horseen |  Photos & videos
1. fotky našich nových Tradíků (bez postrojů) :-)

Fotky // Vyjížďka RKS 10. 10.

11. října 2010 v 13:00 | Horseen |  Photos & videos
Fotky z vyjdy s new koníkama z AS :-)

Fotky // AS 2010

11. října 2010 v 9:00 | Horseen |  Photos & videos
Asi se nedočkáte nijak dlouhého reportu, ale fotky sem hodím. Je to fakt strašná kvalita, sma jsem se na ně radši nekoukala xD

kiikin Al Kahir :-*

AS a novinky

10. října 2010 v 21:58 | Horseen |  Time & we
Ahojky!!
Píšu pozdě ale píšu :D Na zítřek mám připravené troje fotky, můžete se na ně těšit, myslím až na ty z AS, ty maj hroznou kvalitu xD
No aspoň pár bodíků z AS
  • V pátek jsem šla spát v osm kolem desátý volala Ginny a kecaly bysme dýl než těch 36 minut kdyby do mě mamka nehučela... Takže jsme usla v jedenáct.
  • Vstávala jsem v 5.
  • Vyjeli jsme ještě asi o 5 minut dřív než jsme plánovali :D
  • Cesta byla hrozně hrozně dlouhá
  • Na místě to bylo skvělý, přivítali jsme se se všema známýma co tam byli a pak různě chodili a nakupovali! :D
  • U focení bylo fakt hrozný vedro a strašně mě bolela ruka, jak jsem se snažila držet mumii nahoře :D
  • Namalovala jsem si fantasy QH, vyfotím vám ho a pak ho přemaluju, protože fantasy nevedeme . I oba z minulýho AS už to maj za sebou xD
  • Oběd byl skvělej.
  • Ve scénkách jsme neměli šanci xD
  • Obchůdky :D Vyrabovala jsem Peťu :P
  • Strašně jsem utrácela xD
  • Mám neuvěřitelnýho bratra...
  • Focení bylo úpa best :-D
  • Loučení nenávidim :/ :-(
To by tedy bylo xD
Zrekapitulujme si, v jakém složení jsme dorazili domů->
  • já (celá!)
  • Ash, Marcipánka a Fizz (taky celí!)
  • Laura i s Deep (Safi) dorazili, momentálně u nás Laura přespává a Saf se zabydluje :-)
  • Chelsea už tu taky byla, zítra zas přijde, teď je asi dom :-) Prý hodlá chodit pravidelně :D
  • Be Not Afraid už je doma taky!! Bohužel Stormie která taky přijede bude mít trochu zpoždění, prý ji tam měli děti moc rády a chtějí se s nípořádně rozloučit, takže tak za 2 týdny by tu už mohla být :D
  • Alexisku už tu máme taky :D Konečně :-*
  • Obě stádečka koníků už jsou naše ale teprve se snažíme sehnat dopravu, to víte stádo koní někdo hned tak nepřeveze :D
  • Spoustu sedel (6 tuším?) i uzdeček (asi 8?) a dvě deky ;-)
Abychom nové koníky i jezdce vyzkoušeli, byla dneska celá RKS na vyjdě a to ve složení: Kylie, Afraid, Chuck, Bet, Ashley, Melody, Chels, Vanity, Mia, Alexis, Leslie, Secretariat, Laura a Saff. Rozdělili se na skupinky (Kylie s Chuckem - westerňáci, Mia a Les - dostiháci a holky "malé" (:D) jeli s Laurou, která se ukázala jako skvělá jezdkyně i učitelka). Já se snažila být všude a ještě teď mě pěkně bolí hlava.
Jelikož jsme se tu dneska na ranchi sešli v plném počtu, rozhodili jsme i koníky... Mám to v počítači, asi udělám samostatný článek, abych to pak já někde složitě nehledala xD xD Ale na ten si ještě počkáte, protože já toho mám nějak přiliš mnoho :/ xD
Takže se zatím mějte, držte mi palečky a jukněte zítra na fotky :-*

by Catwink, Deviantart

Fotky // 2 new CM SM

10. října 2010 v 20:27 | Horseen |  Photos & videos
Tak jsou tu dva koníci (ještě ani ti z AS), které sjem malovala zase já :P black tobiano saddlebred kobylka a amber champagne hřebec :-)